//palheidfogel.gportal.hu
//palheidfogel.gportal.hu

„n hiszek az Istenben, mint egy Szemlyben. Az letem egyetlen percben sem voltam ateista. n mg a dikveimben elutastottam Darwin, Haeckel s Huxley nzeteit, melyek teljesen elavult lehetetlen nzetek.” Einstein Albert (1879–1955) modern fizika egyik alaptja, Nobel-djas:


Mert gy szerette Isten a vilgot, hogy egyszltt Fit adta, hogy aki hisz benne, el ne vesszen, hanem rk lete legyen. Jnos 3,16


 

 

Erm s pajzsom az R, benne bzik
szvem. Zsoltr 28,7

… „amikor az ember Klvint olvassa - akr egyetrten, akr fenntartsokkal - mindentt s minden esetben gy rzi, hogy egy erteljes kz megragadja s vezeti."  Karl Barth

.


Theolgia, Trtnelem, Gradul, Zsoltr


Heidfogel Pl

lelkszi nletrajz - 2015


Csaldi Honlapom:

//heidfogel-domjan.gportal.hu

phfogel@gmail.com

 

 
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Elfelejtettem a jelszt
 

www.refzarszam.hu

shopify site analytics
 

Heidelbergi Kt 1563

 

II. HELVT HITVALLS

 

A GENFI EGYHZ KTJA

A GENEVAI Szent Gylekezetnek CATHE- CISMUSSA
 
Avagy A Christus tudomnyban gyermekeket tant  FORMATSKJA 

M.Ttfalusi Kis Mikls ltal 1695 esztend 

A Genfi Egyhz Ktja 1695 Ennek ismertetje.

Klvin Jnos: A Genfi Egyhz Ktja Ppa 1907.
www.leporollak.hu - Nmeth Ferenc munkja

Hermn M. Jnos: A Genfi Kt tja Kolozsvrig

- Fekete Csaba Kt, egyhz,tants 

 

IRTA: Klvin Jnos

 

KLVINRL IRTK

 

Klvin vfordulk

 

KARL BARTH 1886-1968

 

Bib Istvn

 

Biblia - s jszvetsg Prbakiads -

 

Bibliakiadsok, knyvek
Magyar biblikus irodalom

 

Biblia v, vek utn

 

Dr Csehszombathy Lszl
szociolgus 1925-2007

 

OSCAR CULLMANN 1902-1999

 

Egyhzi Zsinatok s Knonjai

 

FORRSMVEK

 

GALSI RPD
Jakab, az r testvre

 

A Kroli Reformtus Egyetem Hittudomnyi karn 2009-ben megvdett doktori disszertci tdolgozott formja...

Az sgylekezet vezetje, Jakab a szlet keresztynsg egyik kiemelked alakja... fontos, hogy Jakab, az r testvre mltbb figyelmet kapjon. A klnbz Jakab-tradcik felvzolsa rvn…elemzi Jakab teolgijt .

E knyv hzagptl a hazai tudomnyos letben,  a nemzetkzi ku-tats viszonylatban is jat hoz ...azltal, hogy jszvetsgi teol-giai szempontbl kvnja jra-gondolni Jakab szerept. L’Harmat-tan Kiad, 2012 - 283 oldal


2. Evagliumi klvinizmus szerk Galsi rpd Klvin kiad

 

 

Dr GRGEY ETELKA lelkipsztor, ir

 

1. Kzssg az szvetsgben

2. Biblia s liturgia

3. Prtusok s mdek...

4. Isten bolondsga

5. li, li, lama sabaktani?

6. Minden egsz eltrt?

7. Siralmak s kzssg

 

HARGITA PL
reformtus lelkipsztor


Istvndi 1924-1996 Ppa

 

Keresztny filozfia

 

Dr (Kocsi) KISS SNDOR

 

Kommentr 1967 s

 

Dr KUSTR ZOLTN

 

MLIUSZ JUHSZ PTER
1532-1572

 

DR NAGY BARNA

 

Dr PTOR IMRE

 

Dr RAVASZ LSZL pspk

 

SZEGEDI KIS ISTVN


1505 - 1572 REFORMTOR

 

SZENCI MOLNR ALBERT

1574 - 1633

 

Theolgiai irodalom

 

Temetsi beszdek

 

DR TTH KLMN
theolgiai professzor


1917 - 2009

 

DR. TRK ISTVN

 

Dr. VICTOR JNOS (1888-1954)

 

Rgi magyar Irodalom

 

Rgi knyvek s kziratok

 

XX. szzad Trtnelmhez

 

Webem - itt

 

PDF - MP3 - Doc - Odt formtum

 

Teremtsrl

„A Vilgegyetem teremtsnek elve teljesen tudomnyos is. Az let a Fldn a leg- egyszerbb formitl a  legbonyolultabbig – az intelligens tervezs eredmnye.” Behe Michael J. biokmikus-professzor, a Darwin fekete doboza – Az evolcielmlet biokmiai kihvsa knyvbl
 
 
- dr. Perendy Lszl: Patrologia
- dr. Perendy Lszl: Patrologia :

Szvegek

Szvegek


Ex Epistola sancti Clementis papae Primi ad Corinthios
(III/36-38)

Contnuo orntes ac supplicntes precbimur, ut Opifex mnium rerum nmerum electrum surum constittum in toto mundo consrvet ntegrum per dilctum perum Iesum Christum, per quem nos vocvit de tnebris in lucem, de ignorntia in cognitinem glriae nminis sui; ut spermus in nmine tuo, princpio omnis creatrae, ut culis cordis nostri aprtis cognoscmus te solum, altssimum in altssimis, sanctum in sanctis quiescntem; qui humlias arrogntiam superbrum, solvis cogitatines gntium, hmiles levas et exclsos humlias, dvites facis et puperes, occdis et salvas et vivficas, solus benefctor spirtuum et Deus omnis carnis; qui inturis in abssos, inspctor perum hminum, periclitntium aditor, desperntium salvtor, omnis spritus cretor et epscopus; qui gentes in terra multplicas et ex mnibus ligis eos, qui te dligunt per Iesum Christum Filium tuum dilctum, per quem nos erudivsti, sanctificsti, honorsti.
Rogmus te, Dmine, ut sis aditor et auxilitor noster. Eos nostrum, qui in tribulatine sunt, lbera, humlium miserre, lapsos leva, inpibus occrre, infrmos sana, errntes ppuli tui convrte; nutri esurintes, solve captvos nostros, rige imbeclles, consolre pusillnimes; cognoscnto te omnes gentes, quod tu es Deus solus et Iesus Christus puer tuus ac nos ppulus tuus et oves pscuae tuae.
Tu enim pernnem mundi constitutinem per effctus manifeststi; tu, Dmine, orbem terrae fundsti, fidlis in mnibus generatinibus, iustus in iudciis, admirbilis in fortitdine et magnificntia, spiens in condndo et prudens in cretis stabilindis, bonus in iis, quae vidntur, et fidlis in eos, qui in te confdunt, bengnus et misricors; dimtte nobis iniquittes et iniusttias et peccta et delcta nostra.
Ne mputes omne pecctum servrum turum et servrum, sed purfica nos in veritte tua et drige gressus nostros, ut in piette et iusttia et simplicitte cordis ambulmus et agmus quae bona et beneplcita sunt coram te ac coram princpibus nostris.
Immo, Dmine, ostnde fciem tuam super nos, ut bonis frumur in pace, ut tegmur manu tua potnti et ab omni peccto libermur brcchio tuo exclso, ac lbera nos ab iis, qui nos odrunt iniste.
Da concrdiam ac pacem et nobis et mnibus habitntibus terram, sicut dedsti ptribus nostris, pie te invocntibus in fide et veritte. Qui solus haec et plura bona nobscum gere potes, tibi confitmur per pontficem ac patrnum animrum nostrrum Iesum Christum, per quem tibi glria et maistas et nunc et in generatinem generatinum et in sae
vcula saeculrum. Amen.

De Epistola sancti Ignatii Antiocheni episcopi et martyris ad Magnesios
(III/422-423)

Cum taque in persnis supra dictis omnem multitdinem in fide conspexssem ac dilexssem, hortor, ut in concrdia Dei mnia pergere studetis, epscopo praesidnte loco Dei et presbteris loco sentus apostlici, et diconis mihi suavssimis concrditum habntibus ministrium Iesu Christi, qui ante saevcula apud Patrem erat et in fine appruit. Omnes gitur, accptis isdem divnis mribus, vos mtuo reveremini et nemo secndum carnem spectet prximum, sed in Iesu Christo vos nvicem semper diligtis. Nihil sit in vobis, quod possit vos dirmere, sed unimini epscopo et praesidntibus, in typum et demonstratinem immortalittis.
Quemdmodum gitur Dminus sine Patre, ipsi untus, nihil fecit, neque per se ipsum neque per apstolos: ita neque vos sine epscopo et presbteris quidquam peragtis; neque aggredimini, ut quidquam a vobis separtim factum decens appreat, sed in unum convenintibus una sit ortio, una prectio, una mens, una spes in caritte, in gudio sancto, unus est Iesus Christus, quo nihil praestntius est. Omnes velut in unum templum Dei concrrite, velut ad unum altre, ad unum Iesum Christum, qui ab uno Patre prdiit et apud unum fuit ad emque revrsus est.
Ne seducmini alinis doctrnis neque vetribus fbulis, quae sunt intiles. Si enim adhuc iuxta legem iudice vvimus, confitmur nos grtiam non accepsse. Divinssimi namque prophtae iuxta Iesum Christum vixrunt. Ob hoc et persecutinem passi sunt, grtia ipsus inspirti, ut incrduli certi redderntur, quod unus sit Deus, qui sepsum manifestverit per Iesum Christum Flium suum, qui est Verbum eius e silntio progrssum, qui in mnibus ei, qui ipsum mserat, complcuit.
Si gitur, qui in vtere rerum rdine degrunt, ad novam spem pervenrunt, non mplius sbbatum colntes, sed iuxta domnicam vivntes, in qua et vita nostra exrta est per ipsum et mortem ipsus (quod quidam negant, per quod mystrium fidem accpimus, et propter hoc sustinmus, ut invenimur discpuli Iesu Christi, solus doctris nostri); qumodo nos potrimus vvere sine ipso, quem tiam prophtae, cum essent spritu discpuli eius, ut doctrem expectbant? Et propter hoc is, quem iuste praestolabntur, advniens suscitvit ipsos ex mrtuis.

Ex Apologia prima sancti Iustini martyris pro Christianis
(III/544-545)

Eucharstiae nmini lii licet esse prticeps, nisi qui credat vera esse quae docmus, atque illo ad remissinem peccatrum et regeneratinem lavcro abltus ferit, et ita vivat ut Christus trdidit.
Neque enim ut commnem panem, neque ut commnem potum ista smimus; sed quemdmodum per Verbum Dei caro factus est Iesus Christus salvtor noster et carnem et snguinem hbuit nostrae saltis causa; sic tiam illam, in qua per precem, ipsus verba continntem, grtiae actae sunt, alimniam, ex qua sanguis et carnes nostrae per mutatinem alntur, incarnti illus Iesu et carnem et snguinem esse edcti sumus.
Nam Apstoli in commentriis suis, quae vocntur Evanglia, ita sibi mandsse Iesum tradidrunt: eum sclicet, accpto pane, cum grtias egsset, dixsse: Hoc fcite in meam commemoratinem. Hoc est corpus meum; et pculo simliter accpto, actsque grtiis, dxisse: Hic est sanguis meus, ipsisque solis tradidsse. Ex illo tmpore haec semper nobis invicem in memriam revocmus; et qui habmus, indigntibus mnibus subvenmus, et semper una sumus. Atque in mnibus oblatinibus laudmus creatrem mnium per Filium eius Iesum Christum et per Spritum Sanctum.
Ac Solis, t dcitur, die, mnium sive urbes sive agros incolntium in endem locum fit convntus, et commentria Apostolrum aut scripta prophetrum legntur, quoad licet per tempus.
Dende, ubi lector dsiit, is qui praeest admonitinem verbis et adhortatinem ad res tam praeclaras imitndas sscipit.
Pstea omnes simul consrgimus, et preces emttimus; atque, ut iam dximus, ubi desimus precri, panis affrtur et vnum et aqua; et qui praeest, preces et gratirum actines totis vribus emttit, et ppulus acclmat Amen, et erum, in quibus grtiae actae sunt, distribtio fit et communictio unicuque praesentium, et absntibus per diconos mttitur.
Qui abndant et volunt, suo arbtrio, quod quisque vult, largintur, et quod collgitur apud eum, qui praeest, depnitur, ac ipse sbvenit pupllis et vduis, et iis qui vel ob morbum vel liam ob causam egent, tum tiam iis qui in vnculis sunt et advenintibus pregre hosptibus; uno verbo mnium indigntium curam sscipit.
Die autem Solis omnes simul convenmus, tum quia prima haec dies est, qua Deus, cum tnebras et matriam vertsset, mundum crebit, tum quia Iesus Christus salvtor noster edem die ex mrtuis resurrxit. Prdie enim Satrni eum crucifixrunt, et postrdie eisdem dii, id est Solis die, Apstolis suis et discpulis visus ea dcuit, quae vobis quoque considernda traddimus.

Ex Tractatu sancti Irenaei episcopi Adversus haereses
(II/59-60)

Dminus noster Verbum Dei, qui primo quidem servos attrxit Deo, pstea autem libervit eos qui subicti sunt ei, quemdmodum ipse ait discpulis: Iam non dico vos servos, quniam servus nescit quid fciat Dminus eius; vos autem dixi amcos, quniam mnia quae audvi a Patre manifestvi vobis. Amictia enim Dei immortalittis est condontrix iis qui aggredintur eam.
Igitur intio, non quasi ndigens Deus hminis plasmvit Adam, sed ut habret in quem collocret sua benefcia. Non enim solum ante Adam, sed et ante omnem condicinem glorificbat Verbum Patrem suum, manens in eo, et ipse a Patre clarificabtur, quemdmodum ipse ait: Pater, clarfica me claritte, quam hbui apud te, prisquam mundus feret.
Neque nostro ministrio ndigens, iussit ut eum sequermur, sed nobis ipsis attrbuens saltem. Sequi enim Salvatrem, participre est saltem; et sequi lumen, percpere est lumen.
Qui enim in lmine sunt, non ipsi lumen illminant, sed illuminntur et illustrntur ab eo; ipsi quindem nihil ei praestant, benefcium autem percipintes illuminntur a lmine.
Sic et srvitus erga Deum, Deo quidem nihil praestat, nec opus est Deo humno obsquio; ipse autem sequntibus et servintibus ei vitam et incorruptlam et glriam aetrnam attrbuit, benefcium praestans servintibus sibi ob id quod srviunt, et sequntibus ob id quod sequntur, sed non benefcium ab eis percpiens: est enim dives, perfctus et sine indigntia.
Propter hoc autem exqurit Deus ab homnibus servittem, ut, quniam est bonus et misricors, benefciat eis qui persevrant in servitte eius. In quantum enim Deus nullus ndigens, in tantum homo ndiget Dei communine.
Haec enim glria hminis, perseverre ac permanre in Dei servitte. Et propter hoc dicbat discpulis Dminus: Non vos me elegstis, sed ego elgi vos, signficans quniam non ipsi glorificbant eum, sequntes eum, sed in eo quod sequerntur Flium Dei glorificabntur ab eo. Et terum: Volo ut, ubi ego sum, ibi et hi sint, ut vdeant clarittem meam.

Ex Homiliis Origenis presbyteri in Genesim
(III/139-141)

Accpit Abraham ligna ad holocustum, et superpsuit ea Isaac flio suo, et accpit ignem in mnibus suis et gldium, et abirunt simul. Quod ipse sibi ligna ad holocustum portat Isaac, illa figra est, quod et Christus ipse sibi baiulvit crucem, et tamen portre ligna ad holocustum sacerdtis offcium est. Fit ergo ipse hstia et sacrdos. Sed et quod dditur: et abirunt ambo simul, ad hoc refrtur. Cum enim Abraham velut sacrificatrus ignem portret et cultrum, Isaac non vadit post ipsum, sed cum ipso, ut ostendtur cum ipso priter fungi sacerdtio.
Quid post haec? Dixit, inquit, Isaac ad Abraham patrem suum: Pater. Et haec pro tmpore a flio prolta tentatinis est vox. Qumodo enim putas immolndus flius per hanc vocem vscera patrna concssit? Et quamvis Abraham rigdior esset pro fide, reddit tamen tiam ipse affectinis vocem et respndit: Quid est, fili? At ille: Ecce, inquit, ignis et ligna, ubi ovis est ad holocustum? Ad haec respndit Abraham: Deus providbit sibi ovem ad holocustum, fili.
Movet me Abrahae satis dligens et cauta respnsio. Nscio quid vidbat in spritu, quia non de praesenti, sed de futro dicit: Deus providbit ipse sibi ovem; futra respndit flio de praesntibus requirnti. Ipse namque sibi Dminus ovem providbat in Christo.
Extndit Abraham manum suam, ut accperet gldium, et iugulret flium suum, et vocvit eum ngelus Dmini de caelo, et dixit: Abraham, Abraham. At ille dixit: Ecce ego. Et dixit: ne incias manum tuam super perum, neque fcias ei quidquam. Nunc enim cognvi quia tu times Deum. Confermus haec cum Apstoli dictis, ubi dicit de Deo: Qui prprio Filio suo non peprcit, sed pro nobis mnibus trdidit illum. Vide Deum magnfica cum homnibus liberalitte certntem. Abraham mortlem flium non moritrum btulit Deo, Deus immortlem Flium pro mnibus trdidit morti.
Et respciens Abraham culis suis vidit, et ecce ries tenebtur crnibus in virglto Sabech
. Dximus, puto, in superiribus quod Isaac formam greret Christi, sed et ries hic nihilminus formam Christi grere vidtur. Sed qumodo Christo utrque convniat, et Isaac qui non est iugultus, et ries qui iugultus est, perae prtium est nscere. Christus Verbum Dei est, sed Verbum caro factum est.
Ptitur ergo Christus, sed in carne; et prtulit mortem, sed caro, cuius hic ries forma est: sicut et Ionnes dicbat: Ecce Agnus Dei, ecce qui tollit peccta mundi. Verbum vero in incorruptine permnsit, quod est secndum spritum Christus, cuius imgo est Isaac. Ideo ipse et hstia est et pntifex secndum spritum. Nam qui offert hstiam Patri secndum carnem, ipse in altri crucis offrtur.

Ex Tractatu sancti Ambrosii episcopi De fuga saeculi
(III/159-160)

Ubi cor hminis, ibi et thesurus eius est; non enim solet bonum datum deprecntibus Dminus denegre.
Ergo, quia bonus Dminus est et mxime sustinntibus se bonus est, ipsi adhaeremus, cum ipso simus tota nima nostra, toto corde, tota vrtute, ut simus in lmine eius et videmus eius glriam et delectatinis suprnae frumur grtia; ad illud gitur bonum erigmus nimos et in illo simus atque in ipso vivmus, ipsi adhaeremus, quod est supra omnem mentem et omnem consideratinem et pace titur perptua ac tranquillitte; pax autem supra omnem mentem est et supra omnem sensum.
Hoc est bonum, quod pnetrat mnia, et omnes in ipso vvimus atque ex ipso pendmus, psum autem nihil supra se habet; sed est divnum; nemo enim bonus nisi unus Deus, quod ergo bonum divnum et quod divnum bonum, et deo dcitur: Aperinte te manum, implebntur mnia bonitte; per bonittem enim Dei, nobis univrsa tribuntur mrito bona, quibus nihil admxtum est mali.
Haec bona promttit Scriptra fidlibus dicens: Quae bona sunt terrae manducbitis.
Mrtui sumus cum Christo; mortem Christi in crpore nostro circumfrimus, ut et vita Christi in nobis manifesttur. Non ergo iam nostram illam vitam, sed Christi vitam vvimus, vitam innocntiae, vitam castimniae, vitam simplicittis omnimque virttum. Cum Christo resurrximus, in ipso vivmus, in ipso ascendmus, ut serpens calcneum nostrum quod vlneret in terris reperre non possit.
Fugimus hinc. Potes nimo fgere, etsi retinris crpore, potes et hic esse et adsse ad Dminum, si illi adhae
vreat nima tua, si post ipsum cogitatinibus tuis mbules, si fide, non spcie, vias eius sequris, si ad ipsum confgias; est enim refgium et virtus, cui dicit David: Ad te confgi et non sum dceptus.
Ergo quia Deus refgium, Deus autem in caelo et supra caelos, tique hinc illo fugindum est, ubi pax, ubi rquies ab opribus, ubi epulmur sbbatum magnum, sicut dixit Myses: Et erunt sbbata terrae vobis escae. Epulatrium enim et plenum iucundittis et tranquillittis est requiscere in Deo et eius delectatinem vidre.
Fugimus sicut cervi ad fontes aqurum; quod sitibat David, stiat et nostra nima; quis est ille fons? Audi dicntem: Quniam apud te est fons vitae; huic fonti dicat nima mea: Quando vniam et parbo ante fciem tuam? Fons enim Deus est.

Ex Enarrationibus sancti Augustini episcopi
(III/66-68)

Exudi, Deus, deprecatinem meam, intnde oratini meae. Quis dicit? Quasi unus. Vide si unus: A fnibus terrae ad te clamvi, dum angertur cor meum. Iam ergo non unus; sed deo unus, quia Christus unus, cuius omnes membra sumus. Nam quis unus homo clamat a fnibus terrae? Non clamat a fnibus terrae, nisi herditas illa, de qua dictum est ipsi Flio: Pstula a me, et dabo tibi gentes heredittem tuam, et possessinem tuam trminos terrae.
Haec ergo Christi possssio, haec Christi herditas, hoc Christi corpus, haec una Christi Ecclsia, haec nitas, quae nos sumus, clamat a fnibus terrae. Quid autem clamat? Quod supra dixi: Exudi, Deus, deprecatinem meam, intnde oratini meae; a fnibus terrae ad te clamvi. Id est, hoc ad te clamvi, a fnibus terrae; id est, ndique.
Sed quare clamvi hoc? Dum angertur cor meum. Ostndit se esse per omnes gentes toto orbe terrrum non in magna glria, sed in magna tentatine.
Namque vita nostra in hac peregrinatine non potest esse sine tentatine; quia provctus noster per tentatinem nostram fit, nec sibi quisque innotscit nisi tenttus, nec potest coronri nisi vcerit, nec potest vncere nisi certverit, nec potest certre nisi inimcum et tentatines haberit.
Angitur ergo iste a fnibus terrae clamans, sed tamen non relnquitur. Quniam nos ipsos, quod est corpus suum, vluit praefigurre et in illo crpore suo, in quo iam et mrtuus est et resurrxit et in caelum ascndit, ut, quo caput praecssit, illuc se membra secutra confdant.
Ergo nos transfigurvit in se, quando vluit tentri a Stana. Modo legebtur in Evanglio quia Dminus Iesus Christus in ermo tentabtur a dibolo. Prorsus Christus tentabtur a dibolo. In Christo enim tu tentabris, quia Christus de te sibi habbat carnem, de se tibi saltem; de te sibi morte, de se tibi vitam; de te sibi contumlias, de se tibi honres; ergo de te sibi tentatinem, de se tibi victriam.
Si in illo nos tentti sumus, in illo nos dibolum supermus. Attndis quia Christus tenttus est, et non attndis quia vicit? Agnsce te in illo tenttum, et te in illo agnsce vincntem. Pterat a se dibolum prohibre; sed, si non tentartur, tibi tentndo vincndi magistrium non praebret.


Ex sermonibus sancti Leonis Magni papae
(I/327-328)

Salvator noster, dilectssimi, hdie natus est, gaudemus. Neque enim locum fas est ibi esse tristtiae, ubi natlis est vitae; quae, consmpto mortalittis timre, nobis ngerit de promssa aeternitte laettiam.
Nemo ab huius alacrittis participatine secrnitur, una cunctis laettiae commnis est rtio: quia Dminus noster, peccti mortsque destrctor, sicut nullum a retu lberum rpperit, ita liberndis mnibus venit. Exsltet sanctus, quia propnquat ad palmam. Gudeat pecctor, quia invittur ad vniam. Animtur gentlis, quia voctur ad vitam.
Dei namque Flius secndum plenitdinem tmporis, quam divni conslii inscrutbilis altitdo dispsuit, reconcilindam auctri suo natram gneris assmpsit humni, ut invntor mortis dibolus, per ipsam qua vcerat, vincertur.
Ab exsultntibus ergo ngelis, nascnte Dmino, Glria in exclsis Deo cnitur, et pax in terra bonae volunttis homnibus nuntitur. Vident enim caelstem Iersalem ex mnibus mundi gntibus fabricri: de quo inenarrbili divnae piettis pere, quantum laetri debet humlitas hminum, cum tantum gudeat sublmitas angelrum?
Agmus ergo, dilectssimi, grtias Deo Patri, per Flium eius, in Spritu Sancto, qui propter multam misericrdiam suam, qua dilxit nos, misrtus est nostri; et cum essmus mrtui pecctis, convivificvit nos Christo, ut essmus in ipso nova creatra, novmque figmntum.
Deponmus ergo vterem hminem cum ctibus suis; et adpti participatinem generatinibus Christi, carnis renuntimus opribus.
Agnsce, o christine, dignittem tuam, et, divinae consors factus natrae, noli in vterem vilittem degneri conversatine redre. Memnto cuius cpitis et cuius crporis sis membrum. Reminscere quia rutus de potestte tenebrrum, transltus es in Dei lumen et regnum.
Per baptsmatis sacramntum Spritus Sancti factus es templum: noli tantum habitatrem pravis de te ctibus effugre, et diboli te terum subcere servitti: quia prtium tuum sanguis est Christi.

 

Szabolcska Mihly
Uram, maradj velnk!

          

Mi lesz velnk, ha elfutott a nyr?
Mi lesz velnk, ha sznk is lejr?
Ha nem marad, csak a rideg telnk…
Uram, mi lesz velnk?

Mi lesz velnk, ha elfogy a sugr,
A nap lemegy, s a stt bell.
Ha rnk borul rk, vak jjelnk:
Uram, mi lesz velnk?

Mi lesz, ha a vilgbl kifogyunk?
S a kopors lesz rk birtokunk.
Ha mr nem lnk, s nem reznk:
Uram, mi lesz velnk?

tied a tl Uram, s tid a nyr,
Te vagy az let, s te a hall.
A vltozsnak rendje mit neknk?
Csak Te maradj velnk!

 

 

 

dv a Olvasnak! Regards to the reader! Grsse an den Leser!

 

Istvndi trtnethez

 

ROKHTY BLA
1890-1942
zeneszerz, orgonamvsz, orgonatervez, karnagy
79 ve halt meg

 

Dr BUCSAY MIHLY
1912 - 1988 - 2021
33 ve halt meg

 
Garai Gbor Jkedvet adj

Garai Gbor: Jkedvet adj

                  ennyi kell, semmi ms

   Jkedvet adj, s semmi mst, Uram!
   A tbbivel megbirkzom magam.
   Akkor a tbbi nem is rdekel,
   szerencse, balsors, kudarc vagy siker.
   Hadd mosolyogjak gondon s bajon,
   nem kell ms, csak ez az egy oltalom,
   mg magnyom kivltsga se kell,
   sorsot cserlek, brhol, brkivel,
   ha jkedvembl, nknt tehetem;
   s flszabadt jra a fegyelem,
   ha rtelmt tudom s vllalom,
   s nem pnclzat, de szrny a vllamon.
   S hogy a holnap se legyen csupa gond,
   de kezdd s folytatd bolond
   kaland, mi egyszer vget r ugyan –
   ahhoz is csak jkedvet adj, Uram.

  

 

 

Dr. LAJTHA LSZL
1892-1963-2021
58 ve halt meg

 

Protestns Gradul

 

Dr FEKETE CSABA

 

 Fekete Csaba: A dlvidki gradulok egy zsoltrprjnak tanulsgai
 Fekete Csaba: A dlvidki gradulok s a viszonyts megoldatlansgai (dlvidki gradulok: blyei, klmncsai, nagydobszai)


ltogat szmll

 

Zsoltr s Dicsret

 

Egyhztrtnet

 

Tth Ferentz

 

Trtnelem

 

Trtnelem. Trk hdoltsg kora

 

Dr SZAKLY FERENC


trtnsz 1942-1999 - 22 ve halt meg

 

Vilghbork - Hadifogsg
Mlenkij robot - Recsk

 

Keresztyn Egyhzldzs
Egyhz-politika XX.szzad

 

Roma mlt, jv, jelen

 

PUSZTUL MAGYARSG - EGYKE

 

 

ADY ENDRE MAGYARUL

   

   Nem adta neknk az Isten,

   Hogy ki szeret, az segtsen,

   Sohasem.

 

   Magunk is ritkn szerettk,

   Kikrt szlltunk hsen, egytt,

   Valaha.

 

   Valahogyan bajok voltak,

   Lelknknek, e toldott foltnak

   Bajai.

 

   Egyformn raktuk a szpet

   Bartnak s ellensgnek,

   Mert muszj.

 

   Egyformn s mindig csaldtunk,

   De ht ez mr a mi dolgunk

   S jl van ez.

 

   S szebb dolog gy meg nem halni

   S knoztatvn is akarni:

   Magyarul.

 

 

KARCSONY NNEPRE

 

HSVT NNEPRE

 

PNKSD NNEPRE

 

Gyerekeknek - Bibliai Trtnetek
msolhat, nyomtathat

 

WERES SNDOR

A bn nem akkor a legveszedelmesebb, mikor nyltan s btran szembeszegl az ernnyel, hanem mikor ernynek lczza magt. 

 

 

A reformtus keresztynsget gy tekintjk, mint a lnyegre reduklt evangliumi hitet s gyakorlatot. Ez a szemnk fnye. De mint minden magasrend lelki tmrls, ez sem mentes a deformlds s a korrumplds veszlytl, amint tovbbadja azt egyik nemzedk a msik nemzedknek, egyik np egy msik npnek. A Klvin-kutatk kongresszusai arra hivatottak, hogy segtsenek megrizni s megtisztogatni a reformtus teolgit s a reformtus egyhzat az elmocsarasodstl. Dr Bucsay Mihly Elre Klvinnal                      Oldal tetejre          ltogat szmll

 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!